Dagen

Hejjssan :D

Blev juh Eurostop idag som vi  skrev i förra inlägget^^ Bussen gick nt förren om en timme så jag och Ida stack bort till Hemköp för att fördröja tiden, sen stack vi hem till mig igen och bloggade;) Tiden gick så fort så vi nästan missade bussen, så vi sprang sista biten dit, men vi fick ändå stå och vänta för bussen var så sen -.- Bara för att bussen var så sen missade vi den andra vi skulle med till Eurostop! Vi hoppade av vid Norra station och gick till den andra hållplatsen (tog ett tag innan vi hittade den) ^^ Vi tog bussen som gick 15:09 och när vi kom fram till Eurostop mötte vi upp Nikita som hade väntat i typ 2 timmar xd så stack vi in på HM och några andra affärer, hittade tyvärr inget :/ men hade nt så mkt tid, bara 45 min typ xd Sen tog vi bussen hem vid 16:55. Jag och Ida hade gått på och satt oss, så tittade jag ut genom fönstret så såg jag att nikita stod där ute! :o Jag bara: Ida, nikita är nt på bussen..! xd Så vi stack fram till busschaffören för han hade nt åkt än och kollade om Nikita kunde betala med våra busskort, men det gick ju nt.. men hon fick åka med ändå^^^och det var juh tur! Sen gick resten av resan hem bra! ;D När vi kom hit till Oskarström stack alla hem, lite senare var vi igen;) Kom hem typ 20 över 10 och nu sitter man här då ;p 



- Ha det braa! ;D<3

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0