Dagen efter 4 augusti ;)

Heeeej! :D

Idag kom Veronica(min halvsyster) och hennes familj =) Vi fikade, sen stack jag, simon, Carl och Gustav till Hemköp och köpte lite godis och sen hem igen och kolllade på film^^
Lite senare kom Ida och då började vi försöka få tag på alla från volleylaget och kolla hur många som kunde vara med på Beachvolleyn som vi ska ha imon ;p Fick tag på dom flesta, så får hoppas att alla kmr ;D
Efter det cycklade vi hem till Nikita och hoppade studsmatta och spelade fotboll, jag och Ida mot Nikita och hennes pappa^^ Gick juh nt så jätte bra för mig och ida preciis xd 

Men nu sitter man här och slappar, ska snart in i duuuschen, sen blir det film(Remember me) :P<3

Här får ni två bilder på DAGENS OUTFIT! ;D



- Ha en braiig kväll! ;D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0