Lite roliga skämt! (:

Tjejen: Hej
Killen: Äntligen, jag har väntat riktigt länge nu!
Tjejen: Vill du att jag ska gå?
Killen: Nej, var har du fått det ifrån? Bara tanken får mig att må dåligt.
Tjejen: Älskar du mig?
Killen: Självklart, alla tider på dygnet.
Tjejen: Har du bedragit mig någon gång?
Killen: Nej, aldrig! Varför frågar du ens?
Tjejen: Vill du kyssa mej?
Killen: Ja, så fort jag får tillfälle till det.
Tjejen: Skulle du någonsin slå mig?
Killen: Är du galen? Du känner väl mig?
Tjejen: Kan jag lita på dig?
Killen: Ja älskling...
Tjejen: Älskling..

läs nu nerifrån och upp!
Hotellgästen: Vilken ful tavla som hänger på väggen. 
- Ursäkta, med det är en spegel.


Mamma bad pelle gå till affären och köpa mjölkoch innan han gick sa mamma:
"Låt bilarna åka förbi innan du går över gatan". Pelle kom hem efter 5 timmar
utan nån mjölk i handen, - "Mamma det åkte inte förbi några bilar"




Vet du varför brandbilarna är röda?- ????- De blir så generade när de har slangen ute.


vet du varför norrmännen har dörren öppen när dem går på toa?Nej!För att ingen ska kika genom nyckelhålet.

En norrman satt och åt på en pizzeria. Då blev han tillfrågad om han ville ha pizzan i 4 eller 8 bitar. Då sa Norrmannen:- Ta 4 bitar jag orkar inte äta upp 8 bitar.


Varför gör tandläkare bryggor?- För att tandvärken skall gå över.

Men tvättar du håret utan att blöta det först?
-Ja det står ju på flaskan att det är för torrt hår.


Vet du varför norrmänen stoppar p-piller i näsan?
Dom vill inte få snorungar.

ha det så roligt! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0