Tisdag;

tjena bloggen!

jag har inte bloggat på typ as länge vafan! ;o
nu går man i nian, känns väldigt konstigt ^^
men skolan idag då;
vi kom dit osv, fått två nya i klassen lär behövas >.<
sen så fick vi schemat o sånt, ganska nöjd med det ^^
sen så blev vi indeladse i olika grupper, kom med amanda.k, freddie, jennie o alice! :D
det gick inte så bra menmen, huvudsaken var ju att det var roligt!
vi fick välja ett verktyg och amanda käll valde någon pasta sak fast den var hård xd
och det visade sig att vi skulle skala äppel med det ;p
annars har min dag varit toppen, skönt att skolan har dragit gång igen (;
jobba,jobba,jobba!

jag lovar att jag ska blogga mycket oftare! =D
Lucas du är bääst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0