beachvolley med dem bästah! :D

Hejsan! :D

vaknade vid halv 11 idag låg kvar i en timme, sen så kom daniel hem, jag käkade lite frukost.

sen så ringde jag hem till daniel.s men ingen svarde och sen hem till tilda och hon var plötsligt sjuk.xd

sen så hem till nikita och hon var oxå sjuk! -.-'

Sen så bäddade jag sängen och stack hem till felicia, där ringde vi Erik och Daniel och fick tag på dem, Daniel trodde att man skulle ta med sig en egen grill (y'

Men sen så stack vi till hemköp jag köpte gifflar o felicia läsk sen hem till mig och lämna cycklarna och sen hämta korv med bröd som vi skulle grilla. (=

sen så stack vi till bussen och den kom 15 minuter försenad och det gjorde så att vi missade den andra bussen som vi skulle med, så vi fick ta en senare buss 314 som gick 15:05 och vi skulle vara på sture 15:00 *.*

men det gick bra vi kom dit och så, vi var ganska många 14 stycken fick vi nog ihop! :D

Sen så grillade vi lite hamburgare och korv, sen så blev det mer spel! :D


sen så tog man bussen hem med Felicia, Daniel, Erika, Sara och Johan! :D

 

Jag har haft en super rolig dag, tack! :)

bjuder på¨bildern :p



 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: erika

hade grymt kul få vi göra snart igen ;D <3

2010-08-07 @ 11:48:18
Postat av: ida johansson

ja det var skit roligt! :D <3

2010-08-07 @ 22:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0