Igår^^

Tjabba! ;D

Idag blev det Beachvolley på sture som ni redan vet^^ Var riktigt roligt, men regnade ett tag så man blev väldigt blöt och sandig xd men sen slutade det och då tittade även solen fram(yy' ;) Kom hem ungefär vid 7 tro jah^^ 
Veronica och hennes familj var här idag oxå ;) Vi åt en stund efter att jag kom hem, sen blev det film och lite annat. Till efterrätt blev det grillade fruktspätt med chockladsås och glass, mumms!;p Sen blev det present utdelning för alla oss som hade fyllt år^^ Jag ska få ett hängsmycke till mitt Thomas Sabo armband, ska bara välja ett först (kmr bilder på det sen) ;) Lite senare så stack jag, Simon, Carl och Emil ut för Emil skulle visa en bakåtvolt... haha och det gick juh som det gick...^^

För ungefär en timme sen åkte dom hem, så nu sitter man här igen;)

Blev inga bilder idag, så ni får nöja er med bilder på mig och ida från förra årets beachvolley! ;D



- Ha en bra natt! ;D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0