Helgen (v)

Fredag: Blev det stan tsm med Mamma och Magnus och Lucas :) hittade ett par blåa korta shorts, (:

Lördag: Så blev det stan igen xd, med Felicia och Nikita, hittade ett par vita skor och ett svart nagelack! :) Senare på kvällen blev det volleyboll och fotboll med Emilio och Emil, vi tjejer vann på fotbollen (h' men vi förlorade på volleyboll ( men vi lät dem vinna ) Senare så blev det en film med dem två, placeringar behöver vi inte prata om ^.^ säger bara världens sämsta film! :)

 

Söndag: Vaknade upp hos nikita vi 12 tiden sen så käkade vi lite frukost sen så stack jag o felicia hem, farfar skulle komma så jag stack hem tidigare!, det var trevligt eftersom både birgitta och mormor oxå kom :) <3

Nu sitter jag vid datan oc snackar med roligt folk! :)

 

Hoppas alla har haft en bra dag vi syns ! :D





OBS: IGGA BILDEN PÅ MIG I MITTEN!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0