Onsdag

Visste ni..
att jag vill ha -
en underbar sommar
att jag inte gillar -
spindlar, getingar, idiotiska människor
att jag har -
världens bästa familj och kompisar
att min första kyss -
kommer inte ihåg
att jag avskyr när folk snackar -
falska saker och snacka bakom ryggen
att kärlek är -
något många vill ha
att jag gillar att -
träna, spela volleyboll, shoppa, kompisar
att jag föredrar att -
inte supa sig full varje helg utan ha en mysig familjekväll.
att jag alltid kommer att -
älska mamma och lucas mest i hela världen (v)
att sist jag grät var -
Kommer inte ihåg.
att min mobiltelefon är -
blå, svart och grå
att inatt -
sov jag som en stock!
att när jag vaknar på morgonen -
ligger jag alltid kvar minst 10 minuter
att innan jag går och lägger mig -
sitter jag vid datan eller kollar på film
att idag har jag -
varit på stranden, och på kvällen så har jag spelat fotboll.
att i kväll ska jag -
kolla på film och planera med felicia :)
att i morgon ska jag -
spela minigolf på japans golfbana
att jag hoppas -
att volleybollen inte läggs ner.
att nu ska jag -
snart kolla på wallander- vittnet

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0