Fredag igen! :)

Tjaabaa! :P

Äntligen Fredag igen, skööönt! :D Men har myyycket läxor att göra i helgen, inte kul alls -.-' Men imon ska jag på Öppet hus på DaVinci, sen blir det stan och shoppa lite ;)

1:a ADVENT PÅ SÖNDAG! :O Tiden går så sjukt fort, bara 4 veckor kvar till julafton! :D På Söndag ska jag och familjen till min halvsyster och hennes familj och fika och lite så, sen blir det julskyltning :p

Efter skolan idag stack jag, Ida och Nikita hem till Ida och fikade.. gottigt :P Sen spelade vi ''stop the bus'' fast man var en och en:) Riktgit roligt faktsikt! ;D


Kommentarer
Postat av: Martinlinda

It is healthy, I shall come on your site more often, thank.

2011-02-22 @ 14:49:11
URL: http://martinlinda.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0