sorry ^~^

Okej, vi har varit väldigt väldigt dåliga på att blogga!
Vi lovar att vi ska iafall försöka, eller ah jag, jag vet inte hur Felicia vill/tänker.

men idag så har jag varit på Ikea med Mamma och Magnus, vi var i skåne, väldigt stort var det och fint! :)
Hittade lite saker till mitt rum osv.!
Annars idag så har jag bara tagit det lungt!
Jag var inte i skolan på torsdag eller fredag, eftersom jag har så himla ont i magen och lite andra saker .. xd
Blir troligtvis skola på Måndag! (:
Imorron så blir det att hämta mormor kl.12:00 typ, men innan så ska jag och mamma till Mio och kolla på lite julsaker, sen så vid två tiden ska man ner till Birgitta och äta, eftersom det är Farsdag imorron så!

- ha det så bra! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0