Stanna tiden..?

Hej =)

Just nu bara önskar jag att man kunde stanna tiden! Har för jäkla mycket att göra i bl.a. svenskan, allt ska typ vara färdigt nästa vecka och jag har precis börjat skriva, typ 5 rader, om första religionen ( vi ska skriva om 4 st religioner + jämföra med kristendomen + ''byta glasögon'' och skriva vad man tror den religionen tycker om våran vardag osv.) och just nu känns det som att jag verkligen inte kommer hinna färdigt i tid, orkar verkligen inte tänka, vet inte vad jag ska skriva... uusch! Om man kunde stanna tiden skulle jag ha gjort det nu så att jag kunde komma ikapp lite^^ xd ... men det går ju nt att göra, så jag får helt enkelt jobba som sjutton och försöka hinna klart xd

orkar nt lägga upp ngn bild xd För nu måste jag försöka fokusera och fortsätta skriva om Judendomen ;)

- Ha det bra! ;)<3

Kommentarer
Postat av: anna

Ska det vara klart nästa vecka? OMG :O Jag har inte skrivit ett enda ord på det!

2010-11-30 @ 19:07:20
URL: http://annakallasjag.blogg.se/
Postat av: nyappy

ha typ samma problem ;O har 4 prov till nästa vecka o ha nt pluggat ett skit ;/

2010-12-01 @ 15:11:41
URL: http://ovk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0