ha det så roligt! ;D

- Usch vad jag är trött, sa Elin.
- Ta en isglass så blir du PIGG ELIN, svarade hennes mor.

- Skridsko-VM inställt läste jag.
- Varför då?
- Antagligen för att det skulle hållas i Tunn-is-igen.

- Vad kallas en biffig kille med skägg?
- Skäggbiff!

- Om min bil brinner, har jag då en brandbil?

Igår skulle jag baka bullar med hade ingen jäst,
så jag fick bjuda in grannen.

En man kommmer in i en musikaffär och frågar:
- Säljer ni pianostycken här?
- Nej, tyvärr har vi bara hela pianon.

- Vad blir Paris baklänges? 
- Sirap.
- Men om man vänder på sirap då?
- Kletigt...

- Vet du vad flickan sa till sjömannen?
- Nej...
- Ja, det rätt. Hur visste du det?

- Hur uttalar du USA:s huvudstad, Nevv Joork eller Nju Joork?
- Nju Joork...
- Jaha, men annars är det Washington...

- Vad är det för likhet mellan smågodis, choklad, popcorn och läsk?
- ??
- Dom är alla Bio-bränslen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0