Kanelbullens dag!

Helluusan! :D

Idag är det kanelbullens dag! ;p Så efter att jag hade varit hos tandläkaren köpte pappa kanelbullar, så jag åt en påvägen tillbaks till skolan^^ Hade hemkunskap idag och där bakade vi såklart kanelbullar, gött ;)



Lite kort om dagen:
När jag kom tbx till skolan skulle vi ha idortt, men när vi hade bytat om och gått in i idrottshallen fick vi veta att den var inställd -.- Så jag, Ida och Nikita gick och köpte pizza, sen hem till nikita och åt den medan vi kollade på tv ^^ och till pizzan blev det självklart cola, och lite godiis till efterrätt xd Sen hade vi bara hk, sen slutade vi (yy' efter skolan stack vi hem till mig och gjorde färdigt no:n (som vi skulle gjort i helgen, men vi hade glömt papprena i skolan så det gick nt) xd

Pizzan var för stor för Nikitas micro så vi fick klippa den i mindre bitar xd
 
Pizza & Cola

Gott&Blandat


- Ha en bra Måndag ;D




Kommentarer
Postat av: jonna

du har super fint hår!

2010-10-04 @ 19:29:48
URL: http://jonnamared.blogg.se/
Postat av: michelle

sv; tack tack :)<3

2010-10-05 @ 16:52:31
URL: http://miichellealmqviiist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0