Shena bloggen! :D

Kom hem väldigt sent igår, så hann inte lägga ut vad jag handlade men här kmr det :)
  • Två BH:ar - 75 kr / st
  • Termoleggings - 29 kr
  • Två ljus ( ett litet vitt, ett stort ljusblått ) - 19 kr för de lilla 29 kr för de blåa.
  • En tunika ( as nöjd! ) - 99 kr
  • Bindor - 29:-
  • Nattbindor - 39:-
  • Marbou 14:-
  • Tofsar 5 ;-
  • Läppsyl 9:-
  • Sport BH 99 :-
  • Ett smycke - 35 kronor
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dagen :

Vaknade vid 07:40 och fick panik, sprang upp käkade frukost och sedan bytte jag om, mamma körde ner oss till skolan och då stack vi direkt upp till gympasalen, eftersom det var innebandytunering idag, tror att jag ska vara med på innebandy uttagningen ser om jag blir intagen ;p
Det gick sådär vi vann alla förutom en och slutade som delad fyra plats (y)
Jag är verkligen skit hes, så jag sket i volleybollen idag. Käkade kinamat typ precis och det var gött, sitter här nu och lider av smärta det går genom skulderbladet och uppåt typ, jobbigt! :o
Men ska göra engelskan nu och imorron blir det en soft dag,(;
skumt väldigt skumt Felicia.. Du hade rätt att idag skulle hon råka ut för något annat! xd

- Ha det bääääst! :D

( bild från konfalägret, jag saknar som fan )
Detta är ju också sk. tjejgänge ;)







Kommentarer
Postat av: H a i d i s -

Hallådu! ska du se kenza&tyra show imrn? :D

2010-10-27 @ 14:10:10
URL: http://haidis.se
Postat av: Nikita

Hur satt bindorna? Tror jag också ska köpa dem :)

2010-11-02 @ 19:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0