Tandläkaren

Hej :)

Var hos tandläkaren innan idag och skulle kolla om jag kunnde få tandställning (som jag skrev i ett tidigare inlägg) ... men jag fick nt det :( för att jag hade inte ''tillräckligt snea'' tänder xd Jag hade kunnat få det, men då skulle jag vara tvungen att stå för kostnaden själv och det skulle kosta ca 16 000! :O Så får vänta och se hur det blir med det :/ annars får jag vell helt enkelt ha det som det är, dom är ju nt så jättesnea men tillräckligt för att man ska lägga märke till det.

- Ha det bra ;)


Kommentarer
Postat av: erika

allvarligt ;O så mke, själv hade man så snea tänder så man fick den gratis :p

2010-10-04 @ 22:57:20
URL: http://ovk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0