En vänn som är väldigt saknad...

Tiden går, alla växer och förendras.
Tiden med dig var underbar, klart att man saknar dig.
En älskad person är du och kommer alltid att vara, vi var som bäst, men vad hände?
Jo, vi började i olika klasser, du fick dina vänner och jag mina, så är världen byggd.
Men jag lovar att jag ska göra allt för att få tbx oss, gymnasiet awwesoome! :D
Sommern 09- var underbara minnen tsm med dig, de var helt jävla underbara säger jag bara!
Vi har kännt varandra i 15 år och lite mer, det är länge det är det. Våra föräldra var precis likadana, men de tappade kontakt efter nian och det får vi verkligen inte göra, lova mig det! <3
Vi måste försöka iaf, du plus jag det är mer värt än något annat!
Jenny Hegen, i love u (v)

Kommentarer
Postat av: Pelleemma

Congratulations on a job well done. Thanks

2011-03-29 @ 18:52:12
URL: http://pelleemma.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0