kan det blir mer otur eller?

Fredagen den 17 september 2010!
Familjen skulle ut och äta pizza, vi åkte runt in vid 4 tiden, vi kom fram men det var semesterstängt.
så vi åkte runt lite och kollade och hittade pizzerian Viktoria, vi hittade en bra plats att pakera på, det börja regna väldigt mycket så vi satt kvar en liten stund, sen så regnade det inte då sa magnus gå ni in så betalar jag p-biljett. Vi kom in på Viktoria och jag skulle precis säga det ser ut som en pizzeria som jag har varit på innan och så vänder jag mig om och ser att Lucas kräks rakt ut. Mamma sprang ut med han och han kräktes 4/5 gånger på marken, man såg att han var väldigt rädd. Jag sa till pizzagubben att min lillebror spydde på golvet, han sa att det var lungt.
Lucas spydde itligare en gång till, vi sprnag mot Magnus och sa han kräks magnus! Vi satte oss i bilden och var på väg hem, när vi kom halvvägs så spydde Lucas en gång till i bilen, det började regna och hagla mer än vad jag har sett, jag fick panik! Lucas spydde och vi svängde in på spånstads kiosken, men vi körde där ifrån igen...
snacka om en rolig fredagskväll,!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0