Läxor...

Hejjsan :D

Idag blir det att sitta och göra läxor! Har Hk-läxa till imon där man ska planera en måltid för 4 pers och den får endast kosta 60 kr! inte mkt pengar, men nu har jag hittat ett recept som funkar.. ska bara hitta några till priser och sen skriva lite om det ;) Sen ska jag göra bilden, hann nt färdigt så gör det hemma ist ^^ Ska rita 3 äpplen med skugga och lite så, hann med 1 och ett halvt i skolan så gör resten idag. ( kan lägga ut bilder på det sen, så får ni se hur det blev) var bara en övningsuppgift, till det som vi håller på med nu (still leben) jag håller på att rita av min converse-sko ;D och om jag orkar ska jag göra lite sv oxå^^ Så det blir rätt mkt läxor att göra idag.



Ha det bra! ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0