mitt skolfoto..?

Heej! :D

I förgår beställde vi hem mitt skolfoto och det (för en titt) på internet... När man beställer på internet ska man få en gratis bild till mobilen, bara ngn minut efter beställnignen .. då kan man få se sitt enskilda skolfoto mkt snabbare^^ för alla andra bilder kmr nt fören om flera veckor. Men jag har fortfarande nt fått min bild till mobilen! så typiiskt -.- aja.. får vell vänta tills korten kmr.. om typ 3 veckor elr nått!! -.-'

Här får ni en annan bild på mig, eftersom jag kan ju nt visa mitt skolfoto... det får ni kanske se sen ngn gång ;)^^

(BILD FRÅN SOMMAREN 2010)


Kommentarer
Postat av: NUMBER EIGHT ///

sara o johan gjorde de men de ko nt direkt :P

2010-09-29 @ 20:13:28
URL: http://ovk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0