Här kommer gästinlägget från finalisten Rebecca!

Hej, som ni läsare hos Ida och Felicia kanske redan vet så var det jag Rebecca som vann dagensblogg, och därför fick jag då skriva ett gästinlägg som då publiceras här i deras blogg.


Som sagt, jag heter Rebecca och jag är 17 år och jag går andra året på gymnasiet med inriktning estet-teater och det är ett av de bästa valen jag gjort än så länge i mitt liv! Aja, på tal om bloggandet vare jah, jag har nu bloggat i ca 4 månader och i min blogg skriver jag om mode-skönhet, fotografering, teater och mycket annat. Det är bara min fantasi som sätter gränser när det gäller skrivandet, eller aa mitt sundaförnuft också naturligtvis. Men kika gärna in och kolla om du hittat rätt, om inte så hoppas jag att du hittar en annan värdig bloggläsning. Och sist men inte minst, tack så mycket till er som röstade på mig och tack till Ida och Felicia som lät mig skriva detta inlägg i deras blogg! KRAMAR// Rebecca på http://magicstory.blogg.se/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0