kortfattat om dagen..

Hejsan! :)

Idag så har jag varit ute med tidningarna, igår tjänade jag 112 kronor och idag tjänade jag 136 kronor!
248:- på en dag inte illa, frisk luft, motion! :D (y)

Efter jag hade sålt slängde jag tidningarna med Mamma och sen stack jag hem till Felicia, vi väntar på att Nikita ska komma, hon e seeeeeg! Men vi ska dra till hk kolla om vi hitta något sen hem till nikita! Sen ska jag berätta en saga också ;$$ '
Klockan tre ska jag typ hem och fira Erica som har fyllt 17 år igår, grattis syster! :D <3
kvällen blir väl chill, blogga lite mer ikv oxå! :)
Skola imon, bläääääh, men snart sannarp och det tagga vi eller hur jenny? ;)

- Ha det bäst allihopa! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0