Kort om 2010

Heej! :)

Nu när 2010 är slut tänkte jag göra en liten samanfattning av året.. så här kmr lite kort om varje månad ;)

Januari:
Min lilla vovve, Alice, fyllde 1 år <3


Februari:
Var på skidsemester i Hovfjället, första gången jag åkte skidor, riktigt skooj! :)



Mars:
Sov över med volleyboll laget :D


Var på konfaläger i kulsstorp :p



April:
Konfimerades! :)



Maj:
Jag fyllde 15! ;P


Juni:
Slutade 8:an =) Jag och Ida på bild ;)
 

Juli:
Var på båtsemester i Bohuslän en vecka, mysiigt :)



Var ''modell för en dag'' på the studio i Gbg :)



Var på Liseberg med Ida och Nikita, och sov i en stuga 3 nätter, Sjukt skoj! :D

På tåget^^


Augusti:
Beachvolley med några från laget och lite annat folk :P
Hittade ingen bild, så får bli en från 2009 ist^^


September:
Hände inget spec här, så får bli en bild på  en Sebtember outfit^^


Oktober:
Tog 3:e och sista Gardasil sprutan(yy'

November:
Bio med Ida, Saw 3D.. riktigt äcklig var den! xd

December:
Julafton! :)

Nyår! :D



Ha ett super bra 2011! ;D





Kommentarer
Postat av: nyappy

september: jag fyller 17år ;P

2011-01-05 @ 14:15:16
URL: http://ovk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0